Máte dotaz nebo problém, který neumíte sami vyřešit? Nechce se vám platit tisíce za odborné konzultace? Přijďte se zdarma poradit s nezávislými odborníky. Proberou s vámi problémy, které potřebujete překonat, a poradí vám, na které vystavovatele se obrátit.
Poradci vám budou zdarma k dispozici po celou dobu konání akce.
Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Honza v poradenské zóně nebude úplně celou dobu, protože současně přednáší na konferenci.
Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál, a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Minulý rok oslavil svých prvních 100 millionů korun utracených v B2B i B2C online kampaních.
Michala baví dlouhodobě dvě věci: paragrafy a finance. Rád je rozplétá nebo spojuje dohromady, kde je třeba. Specializuje se na daňové spory. Vlastní poradenskou společnost SimpleTax s.r.o. a je partner advokátní kanceláře SimpleLaw. Jeho typickým klientem je společnost, jejíž účetní nebo právníci si už na daňový spor sami netroufají. Druhou skupinou klientů jsou společnosti z oblasti IT & marketingu. Nebojí se řešit problémy spojené s novými technologiemi a chápe, že realita je jiná než psané právo.
Podnikatel změn a konzultant — dvacet let se pohybuje v e‑commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád. Imrvére.
Michal hledá cesty, jak e-commerce projekty co nejvíce zlepšit. Prošel si agenterou H1.cz, amsterdamskou centrálou UPC. 4 roky optimalizoval prodejní kanály Avastu a teď pomáhá růst službě Rohlik.cz. Má rád propojení analytiky, UX a marketingu. Poradí vám, jak strategicky rozvíjet váš e-shop, a jak co nejvíce vašich návštěvníků přetavit na zákazníky.
Martin se začal věnovat SEO v roce 2004 a vydržel u něj do dneška. Zná tedy všechny taje a zákoutí této marketingové disciplíny a rád se o své zkušenosti dělí jak na svém blogu či konzultačních obědech, tak i v rámci Reshoperu. Mezi jeho klienty patří největší hráči ve svých oborech, není tedy divu, že má zkušeností na rozdávání.
Zdeněk se odkazům věnuje profesionálně od roku 2010. Zkušenosti má s malými i obřími weby, o linkbuildingu pravidelně píše. Baví ho hledat nápady, jak získat odkazy, které nemůže mít každý. Těší se, že na Reshoperu pomůže i vám.
Anna krotí paragrafy v advokátní kanceláři eLegal. Její parketou je GDPR, spotřebitelské právo a IT. Je důkazem toho, že právníci nejsou jen suchaři s kravatou a kufříkem, ale parťáci, kterým klient rozumí a může se na ně kdykoliv spolehnout.
Petra se specializuje na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a autorských práv. Je jednou z mála advokátek, které umí pojmout právo zajímavě, lidsky a srozumitelně. Za svou praxi proškolila tisíce začínajících i zkušených podnikatelů a poradí, jak si nastavit e-shop, abyste neměli těžkou hlavu z autorských práv nebo nekalé soutěže.
Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích. Svým klientům nejčastěji pomáhá s modelováním marketingových a technologických investic. S Markem Kobulským založil Attribution‑academy.cz, jejíž cílem je přiblížení datového řízení investic nejenom do marketingu odborné veřejnosti, mimo jiné díky jednoduchým analytickým aplikacím, které společně vytvářejí a nabízejí zdarma.
Karel se na volné noze věnuje marketingovým konzultacím a správě PPC pro střední a velké e‑shopy. Má také své vlastní školení PPC pro začátečníky a připravuje školení PPC pro e‑shopy. Kampaně se snaží co nejvíce automatizovat. Poradí vám, jak dostat z vašich PPC kampaní co nejvíce, jak si ohlídat agenturu a jak vyhodnocovat kampaně. Přidá cenné tipy, jak si tvorbu a správu kampaní co nejvíce zjednodušit.
Michal pomáhá klientům s definováním cílových skupin, hlavního sdělení, pilířů značky. Tvoří marketingové strategie pro e-shopy, B2B i B2C firmy. Pomáhá jim také nastavit procesy, nabrat lidi, vyhodnotit KPI. Probrat s ním můžete stanovování prioritních úkolů v marketingovém plánu. Začínal jako SEO konzultant v roce 2003, založil H1.cz a řídil marketing několika firem. Založil projekt MarketingoveMapy.cz.
Tomáš se věnuje největším klientům a agenturám, kterým pomáhá s výkonnostní reklamou. Auditoval stovky účtů a dokáže tak jasně definovat prostor pro maximální efektivitu nejen výkonnostních kanálů. A to jak z agenturního, tak i klientského pohledu. Pokud si nejste jisti, zda ze svých kampaní na Skliku dostáváte 100 %, Tomáš vám poradí jak je správně nastavit, optimalizovat a vyhodnotit.
Pavel pomáhá velkým i menším klientům s řešením jejich e-mailových kampaní. Jeho cílem je snížit objem “spamu", které e-shopy denně chrlí na své zákazníky formou necílených a nepersonalizovaných kampaní. Stará se o to, aby jejich e-mailové kampaně přinášely požadované výsledky. Jeho oblíbeným výrokem je “nedoručený e-mail neprodá” a proto se s ním můžete pobavit například o tom, jestli vůbec vaše e-maily dorazí do schránek příjemců.
Redding Events s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2019 Redding Events s.r.o., ve spolupráci s projektem
Marketing Festival
| Obchodní podmínky
| Cookies