Chystáme odbornou konferenci pro všechny, kteří chtějí nad rozvojem svého internetového obchodu přemýšlet dlouhodobě a strategicky.
Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého e-shopu – bez hloupostí, zaplacených přednášek a zbytečné vaty. Čeká vás například unikátní studie pricingu českých e-shopů, neotřelé pohledy na analytiku i projektové řízení nebo střízlivá analýza nových marketingových kanálů.
Marketingové technologie se vyvíjí extrémním tempem a neustále přicházejí nové možnosti, jak oslovit zákazníky. Virtuální realita, tisíce marketingových nástrojů, nové inzertní kanály… Ale vyplatí se být u všeho první? Jindrova přednáška nabídne střízlivý a strategický pohled na toto téma ve vztahu k e-commerce.
Znáte to. Máme vše nastaveno správně, tlačí se do všech kanálů, ale úkoly se neplní, deadliny posouvají a kampaně lepíme na poslední chvíli. S tímto tématem se potýkají malé i velké internetové obchody, takže otázka je jasná: Jak tomu předejít? V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak může projektové řízení pomoci úspěchu e-shopu.
Kdy je v rozvoji e-shopu ten správný čas na strategické rozhodnutí o přechodu na řešení na míru? Které klíčové oblasti si musíte pohlídat? Co v žádném případě nesmíte podcenit, aby vás toto rozhodnutí skutečně v rozvoji e-shopu posunulo dál a nestáhlo naopak ke dnu? Kristýna se s vámi podělí o zkušenosti, které vám mohou ušetřit čas a starosti a třeba i dodat odvahu se do tohoto dobrodružství pustit.
Životní cyklus kategorií e-commerce je založený na datech. Jde o extrémně konkurenční prostředí, kde je cenotvorba často klíčovým faktorem, který rozhoduje o úspěchu či zániku každého e-shopu. Jak s pricingem strategicky pracovat? Může pomoci automatizace? A jaké triky velkých hráčů byste měli zkopírovat, aby vás nespolkli?
Dalibor založil a řídí e-shop GymBeam, který aktuálně působí na 7 trzích CEE regionu, roste v trojciferných číslech a letos míří na celkovou tržbu až 1 miliardy korun. To vše bez jakékoli finanční pomoci zvenčí. Daliborova přednáška se zaměří na nastavení konkurenceschopného produktu, služeb a jejich obchodní strategii.
Nečekejte zázračný recept na úspěch. Očekávejte střízlivý pohled na data. Radek ukáže, jak s daty pracovat strategicky, na co se zaměřit a co naopak zbytečně nesledovat. Vše představí na anonymizovaných datech tisíců e-shopů a na několika případových studiích. Jak nejrychleji rostoucí e-shopy přistupují k SEO a k PPC reklamě? Jak se jejich přístupy liší od e-shopů, které stagnují? Jaké akce a slevy jim nejvíce fungují? A co naopak nemá smysl vymýšlet?
Placené výkonnostní kanály jsou většinovým zdrojem obratu e-shopů. Rostoucí cena reklamy ale snižuje jejich ziskovost. Jak na to můžeme reagovat a co to pro nás dlouhodobě znamená? Petr na konkrétních příkladech e-shopů, které tento často existenční problém řešily, popíše příčiny a ukáže, jaké máme možnosti tomu strategicky předcházet.
E-mailing je stále jedním z nejvýdělečnějších online kanálů, ale ne každý toho dokáže využít. Podívali jsme se na zoubek tisícům českých e-shopů a zjistili jsme, že dělají spoustu elementárních chyb. Než tedy vyrazíte za svým IT oddělením se zadáním “chci posílat newslettery”, tak se na chvilku zastavte a odpovězte si na pár základních otázek, které vám Pavel položí během své přednášky. Stavit by se měli i ti, co už posílají (nebo si to aspoň myslí), protože ne vždycky vaše e-maily dorazí až k zákazníkům.
Michal sbírá ocenění jako na běžícím páse, miluje festival Burning Man a vymýšlení nových kampaní. Na Reshoperu ukáže, jak strategicky pracovat s brandingem. Konkrétně se ve své přednášce bude zabývat tím, jak se přestat orientovat na krátkodobé cíle a budovat dlouhodobou firmu kombinací výkonnostního marketingu a brandingu.
9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e-shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky
teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee
prostor pro schůzky, wifi a připojení k elektřině
zábavný večerní program pod taktovou komiků, kteří mají zároveň velmi barvité zkušenosti se světy marketingu a podnikání
Nezaujala vás konference? Zastavte zdarma na veletrh nebo za našimi poradci.
Redding Events s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2019 Redding Events s.r.o., ve spolupráci s projektem
Marketing Festival
| Obchodní podmínky
| Cookies